Zevenenzeventig - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Jesper Graaf - WaarBenJij.nu Zevenenzeventig - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Jesper Graaf - WaarBenJij.nu

Zevenenzeventig

Door: FlePser

Blijf op de hoogte en volg Jesper

06 September 2011 | Nederland, Amersfoort

Ik denk, ik plaats vast een reisverslagje, maar dat kan helemaal niet, ik ben namelijk al lang niet meer aan het echte reizen geweest.

Behoudens een tripje naar Israël en Jordanië, twee festivals in Duitsland en wat gezellige weekeindjes los, is er niets gebeurd.

Maargoed, over 77 dagen gaat het dus weer los. Nog zo'n 60 dagen daarvan zullen werkend doorgebracht worden, zo'n 30 zullen met voetbal te maken hebben en er zullen nog flink wat zaakjes op orde gebracht dienen te worden. Maar daar maken we ons natuurlijk geen druk om.

Wat is eigenlijk het plan?
Een veelgestelde vraag, ik weet het zelf nog niet zo heel goed eigenlijk, maar de planning ziet er als volgt uit:
Rusland/Moskou vliegen naar Thailand/Hanoi, daar een paar dagen blijven, dan Laos en Cambodja, terug naar Vietnam, dan naar Thailand en via Maleisië naar Singapore. In zo'n drie maanden tijd.

In Singapore via een overstap in Australië naar Nieuw-Zeeland, om daar zo'n anderhalve maand rond te trekken en mijn 28e geboortedag te vieren. En dan alsnog naar Australië om rond te reizen en wellicht wat te werken.

Mocht ik flink geld overhouden / verdienen in Australië is het de bedoeling om dan eindelijk richting Zuid-Amerika te gaan, maar die kans acht ik zelf niet zo supergroot.

Flinke reis dus en de duur kan variëren van 4 maanden (dat is al geboekt) tot 12 maanden of langer.

Verrassingen genoeg dus ;).