The day after - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Jesper Graaf - WaarBenJij.nu The day after - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Jesper Graaf - WaarBenJij.nu

The day after

Door: FlePser

Blijf op de hoogte en volg Jesper

03 Maart 2007 | Zuid-Afrika, Pretoria

Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat mijn grootouders dit ook lezen, daarom voel ik me genoodzaakt om de zaak eens anders te vertellen. Ik was gister dus jarig en was niet van plan om uit te gaan, en voordat ik verder ga wil ik iedereen bedanken die me via welk medium dan ook mij gefeliciteerd heeft. Kusjes. En omdat mijn grootouders meelezen zal ik maar niet vertellen dat ik eerst meegebraaid heb met de Scandinaviërs om vervolgens rond 23:00 richting Hatfield te gaan om rond 4:00 weer thuis te komen. Ik heb alleen wel niemand verteld dat ik jarig was, dus het was echt mijn feestje tussen hun feest. Ik zal dus ook maar niet vertellen dat we op tafels en banken gestaan hebben om te dansen en te swingen op medley's van Elvis Presley, The Beatles, Grease en 'Lekker lekker Afrikaans'. Wat ik daarentegen wel weer kan vertellen is dat ik nog minder dan 200 rand heb uitgegeven en dat terwijl ik toch redelijk vaak een rondje gehaald heb, met daarin whiskey-cola (lekker lekker), Strawberry nogwat, flesjes Amstel, Wodka Red Bull en Castle. Maar dat gebeurt wel vaker als mensen te langzaam drinken naar mijn idee, daarom is een bierslet die tevens de pot is altijd handig. Hier doen ze daar helaas niet aan, de slowpokes. Maar dat zal ik maar niet vertellen. In het Troppo Cazziaans is het heel snel uitgelegd: Zûûpen en bûûgen met die Scandinavische aapsen also het Lee Towers was.

Vanochtend werd ik wonder boven wonder opgewekt en fit wakker om 9:00 om een kwartier over mijn koffie te doen en toen kon de dag beginnen. Hard gewerkt natuurlijk en heel veel nieuwe dingen opgestoken! Over werk gesproken, ik ben bezig om een trip te organiseren naar St. Lucia. Schijnt daar best mooi te zijn dus ik moet ook mee natuurlijk!

Ik zal de e-mail spam die deze updates met zich mee brengen op een lager pitje zetten, tot snel sjat ik!


  • 04 Maart 2007 - 10:24

    Henri En Rika:

    Als ik je verhalen zo lees ben ik blij dat ik in Spakenburg ben en niet bij jouw. Al dat Gezuup en gefeest . Daar hou ik helemaal niet van.

    Groet ,
    Henri

    PS De vogels hebben gelijk gespeeld tegen Ajax

  • 04 Maart 2007 - 19:05

    Renger En Janny:

    Als nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!! Je hebt helemaal gelijk dat superleuke mensen in maart jarig zijn (Janny ook). Leuk om al je belevenissen te lezen. Wisten niet dat er ook elanden in Zuid - Afrika
    voorkomen. Geniet van je tijd daar.Groetjes Janny

  • 06 Maart 2007 - 16:50

    Irma:

    haha jij ook nog gefeliciteerd met je verjaardag. Je zla het vast niet geloven maar ik ben dus gister naar de pursuit of happiness geweest.
    Ons leventje is echt te toevAliig voor woorden.
    Zelfde vliegtuig, zelfde dag pilanesbreg en sun city, in maart jarig, en pursuit of happiness. Ik snap dr niks van haha

    Enne ik mag zekrs alles 10x checken door die hudge ladies.

    Kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jesper

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 80890

Voorgaande reizen:

01 Februari 2016 - 27 April 2016

Zuidelijk Zuid-Amerika

01 September 2014 - 01 Oktober 2014

Le Tour de France

22 November 2011 - 28 Februari 2013

The Eastern Orientation

18 Maart 2012 - 24 Januari 2013

Where women glow...

02 Februari 2012 - 18 Maart 2012

A Kiwi a day ....

01 Januari 2002 - 03 Februari 2010

Snoepreisjes

03 Maart 2009 - 13 Augustus 2009

Conquer of the Americas

08 Februari 2007 - 16 Juli 2007

Where the wild things are

Landen bezocht: