Leve maart - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Jesper Graaf - WaarBenJij.nu Leve maart - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Jesper Graaf - WaarBenJij.nu

Leve maart

Door: FlePser

Blijf op de hoogte en volg Jesper

01 Maart 2007 | Zuid-Afrika, Pretoria

Zo, het is weer maart. De mooiste, vetste, geweldigste, 1337ste, allemachtigprachtigste maand van allemaal. Het is de maand dat de lente officieel weer begint, de maand dat een nieuw begin aankondigt een nieuwe zomer die eraan komt. Maar bovenal is het de maand waar alle supergeweldige mensen in geboren zijn. Vooral die eerste dag van maart, dat is me toch een mooie dag, het is namelijk het begin van de mooist, vetste, geweldigste, 1337ste, allemachtigprachtigste maand en de dag waarop een van die supergeweldige mensen geboren is.... IK!!! Dus van harte gefeliciteerd allemaal met mij. En natuurlijk gefeliciteerd met het wederom meemaken van het begin van deze mooie, vette, geweldige, 1337, allemachtigprachtige maand.

Wat zal ik op deze schitterende dag eens doen? Mmmm, zwemmen? Winkelen? Feesten? Het kan allemaal, maar ik doe het vandaag niet. Lekker rustig een boekje lezen in de zon, dat is mijn dag vandaag. Ik heb nog nooit zo'n zonnige en warme verjaardag gehad. Dat doet me wel denken aan het gegeven dat deze maand in Zuid-Afrika niet zo mooi is als op het Noordelijke Halfrond, maar evengoed wel allemachtigprachtig omdat er nog steeds geweldige mensen in deze maand geboren zijn! Leve maart en leve mij, oh leve jullie!

Even wat over de afgelopen dagen. Het was weer gezellig, we hebben een poolparty gehad gisteravond, dat is nog best fris zo in de avond. Ben weer naar de cinema geweest en heb nu ook 'In pursuit of happyness' gezien, leuk filmpje en 's avonds was 'Hotel Rwanda' op TV die wel wat tekortkomingen had, maar goed te doen was. Vandaag was er een stroomstoring in Hatfields, dat leverde vreseleke tafarele op met niet werkende verkeerslichten en niet opengaande deuren. Leve maart!

PS Kort genoeg zo Marloes?!
PS2 Leve iedereen die in deze maand jarig is: Richard, Remco en Remco, Marianne en medeleven met Hans die net een dag te laat geboren is om net zo heugelijk te zijn over maart als de maartmensen!

• 01 Maart 2007 - 15:17

NielZ:

Maart zuigt, Juli roeleert. PERIOD!

• 01 Maart 2007 - 15:51

Jolanda:

Gefeliciteeerd <3

• 01 Maart 2007 - 15:57

Rika En Henri:

Geweldig LENTEKIND!!!!! Van Harte Gefeliciteerd met alweer een jaartje erbij. Leuke stukjes om te lezen, wel wat anders dan toen ik op Hawaii woonde. Ging het nog ouderwets met de post of à 4.75 gulden per minuut telefonisch. Dat gebeurde dus niet zo vaak. Blijf schrijven, groetjes Rika

• 01 Maart 2007 - 16:01

Gert-wim Hogeveen:

gefeliciteerd!
    maak er een super feestje van!
    groeten

• 01 Maart 2007 - 16:12

Charlottt En Amandaa:

er is er 1 jarig Hoeraaa Hoeraaaa dat kun je wel dat is FLeppppp!dat vinden charlot en aman zo prettig ja jaaaaaa en daaaaarom zingen wij blijjjjj, Flep leven lang hoera hoeraaaa Lalalallalal!enzzzzz! happy Birthdayy vanuit San José! we zullen vanavond een lekker koud biertje op je drinken!!of misschien wel meerdere!speciaal voor jouu yeeehhh!havee fun!enjoy your day!chillse!enn spreek je snel! kisssiee kissiee!

• 01 Maart 2007 - 16:50

Nathalie/Jan:

Van harte gefeliciteerd met je Verjaardag!!!!! Hiep Hiep Hoera!!!! Oja, even een quote van Jan: helaas ben je er niet bij als eind april Olympia 4 voorheen het 5e zijn kampioen feest heeft.......maar volgens mij heb je dat niet nodig want jij hebt daar feestjes zat.......

• 01 Maart 2007 - 17:21

Murdoc:

gefeliciflepstaart!

• 01 Maart 2007 - 18:13

Remco V/d Berg:

Gefeliciteerd met je verjaardag Jesper. Zijn idd toppers die gasten die in Maart geboren zijn.
    ps blijf je belevenissen zo mooi schrijven als nu, is leuk om te lezen.

• 01 Maart 2007 - 18:34

Alex En Gerrieneke:

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Je zit dan wel ver weg maar we denken wel aan je. Fijne dag toegewenst. Veel liefs Alex, Gerrieneke en de rest

• 01 Maart 2007 - 19:37

Loes:

schatje, gefeliciteerd!!!!! haha ja kort genoeg hoor poepie!
    ik hoop dat je een fijne dag heb en ik drink er vanaaf wel 1 op je ;-)
    kus loes

• 02 Maart 2007 - 08:17

Lars:

gelukkig nieuwjaar

• 02 Maart 2007 - 12:55

Lisa:

hallo
    nog gefeliciteerd met je verjaardag! ook namens mama en papa

• 02 Maart 2007 - 18:15

Maartje:

Hee jespertje!
    Nog gefeliciteerd he!
    x

• 07 Maart 2007 - 13:24

Carlaaps:

Dat is waar ook. GEFELICITEERD! met jezelf. En het was idd een geweldige dag. Ik had m'n mooiste snowboarddag van de hele week. :) Sorry dat jij dat moet missen, maar jij hebt negers. Zes maanden lang ook nog.

• 12 Maart 2007 - 00:02

Sjors: