Hiep Hiep! - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Jesper Graaf - WaarBenJij.nu Hiep Hiep! - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Jesper Graaf - WaarBenJij.nu

Hiep Hiep!

Door: FlePser

Blijf op de hoogte en volg Jesper

01 Maart 2012 | Nieuw Zeeland, Christchurch

De mooiste dag van het jaar, echt waar, hier begint alles twaalf uur eerder dan in Nederland dus ook de mooiste dag van het jaar begint eerder. En aangezien dat vandaag is en gisteravond om 00:00 begon moest er een minimaal feestje gehouden worden, minimaal omdat ik nu in Arthur's Pass zat, op weg naar Christchurch, en Arthur's Pass heeft een dorpje met tien huizen, een kroeg, een winkel en een backpackers. Misschien iets meer dan tien huizen, maar volgens de 'bijbel' van het reizen heeft het welgeteld 42 inwoners (is dat nou toevallig?) en valt er dus weinig te beleven. Ook de mensen die hier in het hostel zaten houden de sfeer er niet lang in, want die hebben een zware dag gehiked in de regen en om 22:00 gingen de lichtjes al uit. Dus zat ik daar met Guido en Katharina een beetje te chillen tot 00:00, tot opeens de muziek uit ging en weer aan ging met een verjaardagsliedje. Jeeej!

Vandaag rijden we dan door naar Christchurch waar we mijn verjaardag gaan vieren met Lauren, zij is een meid die ik in Zuid-Afrika heb ontmoet en ook op 1 maart 1984 geboren is. Logischerwijs hebben we sindsdien contact gehouden en altijd al 'beloofd' dat we onze verjaardag een keer samen gaan vieren, en dit jaar is het dan eindelijk zo ver! Het zal me benieuwen.

Tussen Nelson en nu heb ik natuurlijk weer flink wat dingen meegemaakt en gezien, maar daarover later meer!

Nou, allemaal van harte gefeliciteerd met mij, haha ;) en tot snel!

• 01 Maart 2012 - 06:56

Schaapie:

Hiep hiep hoera!!! lang zal die leven:)

Geniet ervan en tot volgend seizoen!

• 01 Maart 2012 - 10:53

Marinus:

Gefeliciteerd

• 01 Maart 2012 - 11:06

Frank Dop:

Hee fleppie gefeliciteerd!!!

• 01 Maart 2012 - 13:06

Walter :

Hoi Jesper, van harte gefeliciteerd met je verjaardag.. laterrrr

• 01 Maart 2012 - 15:40

NielZ:

Congratz dude! :>

• 02 Maart 2012 - 19:02

Rika En Henri:

Hey Jesper, neem aan dat je je verjaardag overleeft hebt. Van harte!!! Ben beetje laat maar ben druk,druk,druk. Met pakken voor Cruise naar Italy, Israel, Turkey en Greece. Iets andere reis wijze dan de jouwe maar mijn schouders kunnen geen backpack meer dragen. Groetjes!!!

• 02 Maart 2012 - 21:22

Willem:

Hoi Jesper, als nog van harte met je verjaardag. Als je in Christchurch naar de kapper gaat, doe dan de groeten aan Sonya, een vriendinnetje die daar woont. Spreekt nederelands.
    Kan je nu weer volgen, dus laat maar weten wat je uitvreet, vooral wat ik ook niet zou doen?? groet, Willem